Om 21 min...

Så är de 9 dagar kvar till beräknad förlossning..
Kanske längre eller kortare men i vilket fall som helst så är graviditeten över.. Känns lite sorgligt på ett sätt men skönt på ett annat..
Slippa alla besvärosv..
Men ut kommer en liten människa flicka eller pojke de vet vi inte..
Men saknar man magen efteråt?
Kommer de kännas "tomt" i kroppen.. Ingen aning..
De e ändå nästan 10 månader man går med de lilla knytet i magen! Lär känna de på ett sätt, älskar de på ett sett!
De känslorna blir ju bara starkare när väl bebisen är här..
Man känner ju så mkt kärlek redan..
Jag bär mitt och stevens kärleksbarn!!

Snart kommer du ut till oss och hela vår värld vår tillvaro kommer att förändras vi blir en liten familj på 4 ( med Charlie) Gud som vi längtar efter dig vårt lilla barn <3

Idag är jag i vecka 38+4 bifogar med en liten bild på magen:)

See ya kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0